Fredag!

Hmm ja snart är det dags att börja göra sig iordning för kvällen. Exakt vad som händer vet jag inte än, men hoppas på att det blir kul, kul, kul =) Men varför ska det inte bli det... Hoppas pojken och hans kompisar är trevliga annars vet jag inte vad jag ska ta mig till!! Haha, få väl bli dyng och ta mig hem eller nåt ;-)

Vet nästan vad jag ska ha för kläder det är bara att prova och hoppas att det känns ok. Måste innan det tvätta min tatuering och sånt bara. Men det hinner man väl på en pisskvart... Sen är frågan bara när jag ska anlända, och vart jag ska! Fick ju inte reda på allt igår. Men de skulle sätta igång vid 17, lite tidigt kanske, men ska väl höra av mig snart och kolla vart jag ska ta mig och så. Vet inte riktigt när jag bör vara där... Hmmm, jaja det löser sig. Beror ju på när vi ska vidare. Och hur mycket dricka ska jag ha med mig? Räcker vin eller ska jag ta med mig cider med? Gaaaahhh!! Alla dessa frågor... Nej borde nog ta och göra nåt nyttigt innan jag kommer på fler frågor! Som att typ sminka mig =)

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0