Jag orkar inte mer!!!

Sitter i skolan och vi skulle ha en timmas lunch, det vill säga den skulle vara slut kl 12,30... Nu tio minuter senare sitter resten av gruppen fortfarande kvar i köket och snackar skit! Va faaan vill de inte bli klara eller? Ska jag sitta här och inte göra nåt för att de sitter och snackar om en massa annat. Nejhe du det vill jag inte. Men de som är så stressade över att vi inte ska hinna klart med arbetet känner att de kan sitta där och prata ja men varsågoda! Gör det mig gör det inget, men jag tycker att det är onödigt. Speciellt som de inte verkar vilja dela med mig en massa information. Men skulle jag säga nåt så skulle de säga att jag är fjantig eller nåt liknande.

Nej nu kom de så nu sk vi nog fortsätta!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0