Känner mig väldigt ensam just nu!

Vet inte vad det är, har sovit som en kratta inatt. Funderat på vad det är... Kan det vara så att jag är orolig. Jag tror att jag börjar känna saker för en speciell person, men vet inte om det är besvarat. Vet inte om jag ska prata med honom om det. Om jag ska ta upp det.... Eller vänta. jag har berättat att jag trivs i hans sällskap, men inte fått nåt svar tillbaka. Ska jag bara vänta? Hatar allt detta med dejting, alla regler och hur det ska vara. Hur man ska göra... Vem har bestämt det?
Nej ska nog inte ta upp det, men vill ju inte att allt ska rinna ut i sanden. Det verkar ju vara en bra kille. Och går det åt h*e så är det nog inte det. Ja eller inte en tillräckligt bra kille för mig iaf.

Men ska inte hålla på att älta hela dagen. Har tvättstugan, så ska tvätta och städa lite. Kanske ska baka lite bullar med. Vore gott, är för ovanlighetens skull lite sugen på sånt. Men får se =)

Ibland känner jag ett enormt behov av att bara få vräka ur mig allt. Inget fel med det, men inte alltid kul att behöva hålla allt inne eller vänta tills man kan prata med någon heller. Vill samtidigt inte spy ut all min skit över mina vänner.

Nej nu ska jag gå och göra nåt vettigt så jag inte bara ältar allt.

Ska nog skita i killar ändå, de gör mig bara förvirrad ändå. Inte bli så glad när någon visar lite intresse.

Hatar att känna mig ensam ju!!!!!!!

Jaja skit samma. Nu ska jag ta tag i mitt liv och göra nåt nyttigt, skita i resten!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0