Lycka och förbittring i en salig blandning!

Först vill jag bara fråga vad hände med våren? Ja den verkar ju iaf vara påväg, men varför försvann värmen i lägenheten i lördags?? Sitter här och fryser i min ensamhet. Drömmer om sommaren och allt som hör till.
Kom dessutom på att det är typ ett år sen nu. Shit vad tiden går, men börjar bli lycklig på ett trevligt sätt igen! Vad jag har saknat det!!! Såå söt han kan vara ibland med. Vissa kommentarer i fredags gjorde mig glad, och lite fundersam. Hur mycket vet andra om mig? Haha...
Jag tycker att jag förtjänar att vara lycklig, men inte till vilket pris som helst...

Väntar på att få höra om jag fått jobbet eller inte. Men varför skulle jag inte få det? Jag är ju bra ju, har dessutom redan jobbat för dem så de vet vad jag går för!

Varför sitter jag här egentligen? Jag borde plåga mig igenom de 200 sidor jag skrivit ut i skolan idag. Men att läsa propositioner är inte så kul som man kan tro. Hoppas på att någon annan i gruppen kanske läser lite med. Menar jag kan inte ta på mig att läsa en massa själv. Har redan samlat ihop minst 6 sidor rå fakta, jo lite bitter är jag.

Fick ett brev idag, ska göra cellprov snart igen. Är lite nervös, ska till MVC imorgon med, måste skaffa nya p-piller. Bra att ha, speciellt eftersom de snart är slut. Ska dessutom ringa min familjeläkare med imorgon så jag kanske kan få träffa henne snart och få en remiss till hudkliniken MAS... Kanske ska försöka hitta min journal med. Den verkar ha försvunnit i flytten. Attans säger jag bara!!! Har letat som en galning idag. På alla konstiga och andra ställen. Men jag hittar inte den.... Gaaah jag blir så trött på mig själv! Hoppas bara inte att inget har hänt, att inget blivit värre :-( Nu blir jag så där nervös igen...
Brevet satte fart på mig att ringa och kolla vilken vårdcentral jag tillhör och hur jag ska göra för att få nya p-piller. Men det var som jag trodde, ingen gynekolog utan barnmorskan som i Sthlm =)

Nej nu ska jag koka lite vatten och dricka lite te så jag kanske får upp värmen igen =)

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0