Stök och bök!

Håller på att fixa här hemma, det känns underbart! Har organiserat i båda mina klädkammare ska bara bära ner en kartong med skor i källaren. Har insett att jag behöver mer ställen att förvara mina kläder på, eller rensa drastiskt...  Men vill inte rensa :(
Känns iaf bra att jag börjar komma iordning här hemma nu. Även om det ibland är lite motigt att vara ensam hela tiden. Skulle vilja ha en större lägenhet, men har insett att jag inte kommer ha råd med det. :(

Måste säga att jag känner mig grymt produktiv och duktig idag =)
Har ju hunnit med att städa, typ hela lägenheten, OK jag har golven kvar och ska kanske sortera i vardagsrummet i hyllan lite. Men håller på att baka bröd och tvättar, väntar bara på att tvätten ska torka sen ska den sorteras in på rätt ställe med. Kanske ska göra en rensning bland kläderna ändå, hmm det tåls att tänka på iaf =)
Har även varit och handlat så jag kan baka bullar imorgon =) Hehe gött gött!

Utöver allt detta braiga, har jag en känsla av att det har hänt nåt. Tror att det är därför jag sovit så konstigt och dåligt inatt. Men ska försöka hålla mig sysselsatt hela dagen och förhoppningsvis kvällen så att jag inte går runt och tänker en massa på det. Vill ju inte bli ledsen om det inte hänt nåt. Kanske ska ringa till pappa och höra så att allt är bra bara för att liksom.

Nej nu ska jag dra igång igen =)

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0