Hej jag är dum... i huvet!

Ja jag har lyckats igen... Med att börja tveka på vad jag egentligen ska göra med mitt liv... Ska iaf bo kvar här nere så mycket vet jag... Men tror inte jag vill fortsätta plugga det jag läser nu. Vill inte jobba som det jag blir när jag är klar. Och då känns det onödigt att dra på mig en massa mer studieskulder... Mitt as att komma på det nu! När det knappast går att få ett jobb... Men jag har kanske en öppning på det, och så kan jag fortsätta söka fler jobb utöver det jag har. Vet ju att jag är välkommen inom företaget iaf vilket känns skönt. Ska nog försöka hålla mig kvar där och kasnke kunna avancera? Men då måste jag ha is i magen... Hehe... För DET har jag!

Annars känner jag att allt annat går bra. Jag känner mig som hemma här nere. Trivs och allt sånt. Hoppas att en speciell person känner samma som jag känner och att vi kan fortsätta bygga på det som vi lagt en liten grund till nu. Ingen stress men det finns pirr... Vilket är det viktiga, iaf från min sida =) Vad han känner kan jag inte säga än, men jag tror att han känner lite samma som jag =) *lycka*

Men nu dog min inspiration till att skriva mer... Ovanligt, eller inte!


Over and out...

Kommentarer
Postat av: - H*

- fettsvårt att hitta jobb nuförtiden alltså!

2009-07-21 @ 22:51:15
URL: http://finest.se/hodamerei

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0