Nya tänder...

Aj jag har ont! Att jag närmar mig 30 verkar inte ha någon betydelse... Är öm i halva överkäken... This sucks!!!! Men om det inte gått över till på måndag ska jag be min chef kolla om hennes väninna har någon tid så jag kan kolla upp det hela. Känns kul att få en ny tand nu! Eller inte...
Jaja ska inte fokusera på det nu utan ska kolla i min påse med nya fina underkläder! Så härligt och så kul... Hoppas de kommer uppskattas =) Hehe...
Ska dessutom shoppa lite mer på måndag med T =) Ska bli kul hoppas vi hittar nåt fin till oss båda =)

Ska pilla lite här hemma nu innan T kommer och vi ska till systemet och handla mat =) Härligt härligt!!

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0