Hur är det möjligt???

Ja nu har jag lyckats klampa i en dynghög igen.... Kan någon förklara hur något som känns så rätt kan vara så fel? Men egentligen så är det storyn i mitt liv.. Som går om och om och om IGEN! WTF... Kan nåt bra hända, som kan vara lite längre än bara ett minitag?

Nej nu ska jag försöka glömma detta och gå vidare, för jag har insett att det inte kommer funka i det långa loppet för mig. Jag menar jag vill inte att det ska vara som det varit, och det accepteras inte av andra heller. Gaahh...  Jag vet jag är en DÅLIG människa, men allt jag vill är ju att vara lycklig! Är jag inte värd det?
Skit samma, eller? Men det jag gjort kan jag inte ångra det skulle vara att gå emot mig själv. Men samtidigt inser jag ju att det kanske inte var så smart gjort, även om inget avgörande har hänt. He*@#te jag är ett stort cp! Och allt jag vill är att må bra och ha det bra... Kommer det någonsin gå min väg?

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0