Lite smått...

Lite kom ihåg till mig... Ja och alla andra som vill minnas detta =)

Köp aldrig mer blåbärs sorbet... Inte så god som den låter =( Tyvärr, och jag som ändå är en sucker för sorbet!

Film jag måste se... The Time Travellers Wife... Såg trailern på You Tube igår och insåg att den är en tjejfilm som jag vill se. Ska nog se om jag kan få sällskap till filmen med ;-)

Hmmm låt mig se... Nåt mer som ska noteras... Nja, nej tror inte det :-/

Jaja dags att sluta ordbajsa då och ta fram min bok och läsa lite, den är super, passar på att rekomendera den med (tillsammans med några andra jag nyligen läst, alla sanna) Börjar med den jag läser nu iaf: Flickan som överlevde av Barbie Probert-Wright. Innan den läste jag En tillräckligt vacker dag för att dö av Jeanette Lindblad och 14 år till salu av Caroline Engvall. Älskar böcker som är baserade på sanna händelser och människors öden!
Nej in i böckernas värld nu =)

Over and out...


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag har läst den, helt underbar!

2009-08-21 @ 22:00:07
URL: http://fridasuzanne.blogg.se/
Postat av: Frida

då menar jag a timetravlers wife!

2009-08-21 @ 22:00:33
URL: http://fridasuzanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0