Tar tag i allt igen

Nu ska jag börja leva mitt liv igen. Träna, jobba och leva, iaf i  några veckor till. För i augusti har jag nästan inga timmar på jobb då ska jag bara njuta och ha det bra i solen och sommaren. Hoppas att jag har någon som kan hålla mig sällis då med =)

Sitter här hemma efter en ganska onyttig frukost. Men har tränat och ska till jobbet om några timmar. Frågan är om jag ska ta mig ut och sola lite nu eller om jag ska vänta tills jag kommer hem från jobbet och ta och njuta lite ute då... Ska nog bara slappa nu, menar om en timma så måste jag ju ändå gå in om jag skulle ta mig ut. Och då kan jag lika gärna sitta här ett tag till och läsa nyheter och kolla lite på nätet =)

Nej dags för duschen iaf =)

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0