Vad ska jag göra???

Hmm ja jag vet inte vad jag ska göra, min granne vill ha min lägenhet för att hon ska slippa flytta så långt, och hon har inte råd att bo kvar i den hon har... Jag sa ok men bara om vi hittar en som är mycket bättre än vad denna är. Vilket vi än inte hittat. Och nu känner jag lite att jag itne orkar flytta... Orkar inte packa ihop allt och så för att hon ska få min lägenhet... Men samtidigt vore det nice att ha en tvåa istället för denna etta. Så frågan är ju vad ska jag göra??? Kommer säkert komma på någon bra lösning vad det lider men nu känner jag mest bara att jag inte riktigt orkar engagera mig i det hela. Har annat som jag känner är viktigare för mig.
Well well ska väl inte älta detta mer utan ta det som det kommer =)

Hmm nej om jag ska ta och hoppa upp i sängen och läsa lite =) Ska börja på en ny bok idag. Läste ut den andra idag på gården i solen, den underbara solen! Så nu ska jag ta tag i Liza Marklunds En plats i solen, hoppas den är lika bra som de andra jag läst på senare tid. Snart börjar ju skolan igen och då kommer jag inte ha tid att läsa lika många roliga böcker längre. Fokus tillbaka på kurslitteraturen igen då!

Nej seriöst nu, ut med linserna, tvätta av mig och sen hopp i säng med min bok. Det är ju träning imorgon bitti innan jobb. Fullt ös hela dagen =) Älskar sådana dagar. Mer jobb, gärna hela dagar för mig!!

Over and out...

Kommentarer
Postat av: Anonym

härlig blogg :D

vad tycker du om min?

http://annebertelsen.blogg.se

ha en bra kväll :)

2009-06-30 @ 21:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0