Dåligt, så dåligt!

Jag har inget jobb för sommaren än, jag har inga pengar till nästa månad... Va faan!! Allt suger just nu. Det är inte alls kul... Men jag hoppas fortfarande att det ska lösa sig. Väntar på svar från flera jobb, men det kommer väl inte leda till nåt jobb eftersom de inte hört av sig! :( Snart skiter jag i detta och men va faan jag måste ju jobba. Ska mog maila till Trollets jobb med och höra om det kanske har nåt där. Måste ta tag i det idag, Det och hemtentan!!!
Nej kan väl inte ligga här och okynnesskriva då... Lovar att försöka bli bättre på att skriva, menar så jobbigt är det ju inte. Jag mår oftast bättre av att få skriva av mig lite =)

Nej nu ska jag gå upp och göra nåt nyttigt =)

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0