Vad händer?

Ja jag vet varken ut eller in längre. Tror att jag ska lägga ner lite nu... Orkar inte med detta längre, kan inte hålla på att bara ha det som det varit under den senaste tiden. Jag vet vad jag vill men andra verkar inte veta lika mycket. Eller har ju fått höra att han tycker om mig iaf... Men sen då?? Ska vi göra nåt åt det eller ha det som det är nu? Jag skulle inte ha nåt emot att gå vidare, men vill veta hur han tycker och tänker. Ska jag sluta älta allt, ska jag hoppas på en fortsättning eller vad??? Jag blir galen... Ska jag ta upp det med honom eller?? hundra frågor virvlar inom mig nu och det hjälper inte att jag känner mig lite nere och rutten! Men en konfrontation känns inte rätt........ Ska nog iaf vänta på att han hör av sig och hoppas att han gör det. Eller ska jag? Haha ytterligare en fråga. IRONISKT!

Jaja nu ska jag nog kanske ta och fokusera lite på min hemtenta eller nåt annat som tar bort tankarna från allt annat som virvlar runt inom mig. Jag blir i vilket fall GALEN!

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0