Då var det måndag igen då...

Inte nog med det så är den nästan över. Utan några stora problem. Vilken tur man kan ha då =)
Det har varit en låång dag med, började 8,30 och jobbade på i raskt tempo till ca 18,00... Kan det bli bättre än så? Haha ja det kan det nog... Men ändå. Är ju glad idag och då går det mesta bra. Har gästspelat i ytterligare en butik, i fredags. Vilket gick bra. Var skönt att få göra nåt annat och vara i en annan butik. Vilket inte kommer ske så mycket denna och nästa månad. Men kommer ju få en massa timmar ändå =)

Hade en massa att skriva om men kommer inte på nåt alls just nu... Attans också...
Jo men det gällde nog mest en massa jobb... Ska jobba varje helg nu fram till jul, men så är det ju egentligen inte så långt kvar till dess heller. Kommit en massa jullåtar på skivan på jobbet med... Lite tidigt tycker jag men inte jag som bestämmer...

Ja har en rolig sak att se fram emot med. Jag och T ska på minisysters konfirmation i Sthlm. Så jag har hittat hotell som vi ska bo på och så. Kommer åka upp tidigt en fredagmorgon och sen hem måndag eftermiddag. Efter shopping på stan såklart... Stackars T han kommer inte få det lätt. Ska nog försöka få till en utgång med... Men vilka som ska med det visar sig. Vill nog försöka komma till gamla favoriten Debaser Medis med. Ååhh... Längtar redan. Funderar på att bo på söder med. Nära det mesta men inte mitt i smeten heller..... LOVELY!! Vill att det ska gå snabbt nu tills det är dags att åka! =)

Nej nu ska jag rota i kylen och se om jag hittar nåt gottigt att äta =)

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0