Grissjukan är i mig...

Har gjort vad som förväntas av mig och varit och vaccinerat mig mot grissjukan. Är lite öm i armen men annars känns allt bara bra. Ok det är lite mer än två timmar sen jag fick sprutan men jag känner mig ändå lite konstig i armen. Var det samma sak när man fick stelkrampen i skolan? Det är ju några år sen så kommer inte ihåg hur det kändes, kommer bara ihåg att killarna i klassen tyckte det var enormt kul att slå på armen som fått vaccinet. Hahah... Allt för att få lite närhet? Eller?

Nej nu ska jag kolla klart på Cesar Millan och The dog whisperer... innan jag tar tag i Supernatural ikväll igen =)



Den bäste T har sett till så att jag har hela säsong 1 och 2 samt halva 3 hemma. Så kan frossa i serien sätt länge vilket är bra... Nu väntar jag bara på säsong 4 av Heroes. Vilket vi började glo på från början på i lördags.

Ska jobba i en ny butik för mig på fredag. Inringd pga sjukdom och ska jobba till 20,15... Pust kommer jag vara trött på lördag kväll eller? Men kommer ha underbart sällskap även denna helg =) Vilket jag tycker är bara bra för det gör mig glad, väldigt glad!

Jaja nu ska jag fokusera på Cesar och sen blir det Supernatural för hela slanten... Ska nog bädda ner mig med, mys mys...

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0