Illamående heeela dagen...

Va faan... Det här suger, har mått illa (och då menar jag att jag har mått riktigt illa) hela dagen. Hade tänkt att jag skulle göra en massa saker, men så blev det inte. Har legat i sängen sen T åkte till jobbet. Och ja vad kan jag säga har mer eller mindre legat här hela dagen, förutom några vändor ner till tvättstugan samt för att koka lite pasta. Det sjuka är att enda gången jag mått bra är när jag har ätit... Vilket var jobbigt imorse. Säg bara inte att jag håller på att bli riktigt sjuk. Det skulle suga elafantpung... BIG TIME! Jaja skit i det.

Nu ligger jag här hemma ensammen och kollar på tv, ska snart gå ner och hämta upp, den förhoppningvis torra, tvätten. Kan inte säga annat än att det ska bli skönt att få bädda ner sig i en nybäddad säng. Hade dock varit trevligt om jag haft lite sällskap, men förstår att han inte vill vara här om jag är sjuk och smittar.

Nej ska kanske försöka få i mig nåt mer. Om jag pallar att stå upp utan att kroppstemeraturen stiger till max. Jaja ska väl göra nåt iaf... Kanske en macka på mitt otroligt mumsiga hembakade rågbröd =)

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0