Jahapp....

Jaaa vad händer nu då... Skulle kunna öppna en flaska vin och ta mig nåt gott att dricka men ska ju jobba imorgon och känner inte för att öppna bakfull... Inte ens kul att jobba bakis. Så det blir väl att stanna här i sängen och kolla på tv. Robinson börjar ju ikväll med, så kanske ska glo lite på det då... "Bara" 20 minuter kvar ju... Ska kanske försöka plocka iordning lite här innan, eller ta en dusch så jag slipper ta det innan jag drar till Entré för att jobba lite. Ja nej om jag skulle ta och göra lite nytta innan jag faller i koma i sängen då. Borde jag höra mig för om jag får nattligt sällskap med månne... Jaaaa vi får se vad som händer =)


Försökte lägga upp en ny bild men det funkar inte så bra med min nya finfina dator. Kanske ska ta och läsa igenom den lille boken en gång till för att se om det kan komma någon förklaring där till hur jag ska göra =) Måste ju erkänna att jag fortfarande har lite att lära om min nya fina vän!
Well well dags att göra nåt annat nu, men vem vet jag kanske återkommer igen =)
Åhhh btw skulle vilja se The 90´s - ett försvarstal med Henrik Schyffert. Kanske ska ta och köpa mig DVDn imorgon som kommer med Aftonbladet... Hmm tåls att tänka på!
Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0