Ont, det gör ont...

Det är ingen bra dag idag =( Vaknade med ont i magen, vilket jag räknat med... Men nu på eftermiddagen har jag dessutom får ont i huvudet... Vart är detta påväg? Gillar inte att ha ont i huvudet, speciellt inte när jag väntar besök, och inte är det är T som kommer. Men ja ja, om jag är tråkig och somnar har jag iaf en bra anleding... Men jag vill ju inte vara så tråkig. Kan dessutom sova länge imorgon. Men tror iofs inte att det kommer hända för tror T börjar tidigt och då kommer jag vakna och äta frukost och sånt. Men kan ju iofs ligga kvar och dra mig ett tag efter att han åkt! Härligt!!

Hade planerat att städa och plocka undan lite här hemma idag, samt ta fram den fina lilla damsugaren, men vet inte om jag känner att det är så kul när jag mår så här. Fast om jag gör det kanske jag känner mig bättre efter... Hmm, borde kanske ta en tur med den ändå, bara för att menar jag.
Ska iaf ställa fram paketet tills han kommer hem. Hoppas att han kommer gilla presenten =) Men varför skulle han inte göra det? Hehe...

Nej ska iaf ta hand om disken innan jag gör något annat, så det blir lite fint här hemma iaf =)

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0