Trött tröttare tröttast...

På alla som klagar..... Kände mig konstigt nog tvingad att gå in på Aftonbladets sida igen och kolla runt på den gällande arbetslösheten bland unga. Jag dör, ska inte bli lika långrandig som i mitt senaste inlägg, men va fan väx upp. Eller som det så klassiskt heter: klipp dig och skaffa dig ett JOBB!! Ja det var ju det som var så svårt. Men att söka och få ett nytt jobb eller ett jobb (punkt) är i sig nästan ett heltidsjobb. Det är bara att fortsätta, förr eller senare kommer det ett jobb till dig med, men ger du upp kan jag lova att du inte får nåt. Menar det är inte så många arbetsgivare som knackar dörr och söker kompetent personal. Så mitt tips är gör nåt själv åt din situation!
Vill du ha tips råd eller någon som pushar dig hör av dig till mig så ska jag göra mitt bästa för att hjälpa dig! Är bra på sånt och gillar att hjälpa mina medmännsiskor!
Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0