Uppdatering gällande grissjukan...

Har sovit dåligt inatt, inte beroende på feber vilket jag hade förväntat mig utan på grund av att min arm värker. Tänkte det blir nog bättre framåt småtimmarna till en början, men har nu lagt om mina tankar helt och är beredd på smärta hela dagen lång... Visste ju att nåt skulle hända. Men inte att det skulle göra så här ont, va faan var lite snäll mot mig nu! Ska ju jobba hela dagen och vill inte gå runt med en svullen överarm som dessutom gör ohyggligt ont... *suck*

Men det är väl min lott här i livet, och hellre det än att jag blir ordentligt sjuk. Jaja nu är det dags att göra lite frulle ska ju som sagt jobba snart =)

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0