Bäst och sämst...

Hahah dog nästan nyss av skratt... En reklam på tv gick igång... Ni vet den där Wasa-reklamen, med hon som skriker och drar i strupbyxor när sonen kommer in med frukost till henne. Såg den med T ihelgen... Och an sa: Haha, det där det är du... Haha... Och ja vad mer kan jag säga än att jag blir så när jag är hungrig... Jag erkänner jag är en hems människa när jag inte fått mat i mig. Som tur är märker inte alla det =)
Det är det som jag anser vara bäst idag... Hahah...

Sämst däremot är hur det gick att prova ut en ny bh idag... Hur svårt ska det vara... Vart ska jag vända mig? Behöver en utan axelband, eller iaf en där jag kan alternera dem och sätta dem i kors i ryggen. Sen till det stora problemet... Behöver en ljusrosa eller hudfärgad... I MIN STORLEK!!! Gick igenom hela sortimentet på jobb idag, gick inte alls bra... Provade alla även de som inte är rätt storlek, tänkte att jag nog kan offra mig lite och taen förstor runt om och sy in, bara jag hittar någon. Men icke =( Jaja har iaf fått en ny jacka idag =) Så lite lycklig är jag allt... Får lägga ut en bild på den när jag fått den, för det är T som köpt den på sitt jobb. Så snäll han är mot mig.

Önskar vi kunde ses en kväll innan helgen, men det går nog inte, och i helgen ska han leka med sina vänner samt gå på spelning på Vega i Köpenhamn. Men jag ska jobba... Extra, vilket innebär bra pengar =) Hela helgen, och sen kommer han nog till mig på söndag efter jobbet. Sweet so sweet. Då ska vi mysa, och så ska jag se till att han är kvar hemma här när jag kommer hem =)

Ska nog gå och göra mig lite te som jag kan dricka innan jag ska bänka mig framför tvn och kolla på Bonde söker fru kan ju bli hur kul som helst? Eller?
Och sen senare ikväll ska jag försöka kolla på lite  SiFi nämligen:


Wohoo.. Kollat i vårens HM-katalog med, finns en massa fint där i. Ska nog göra en beställning från den med. Iaf på det som jag känner WOW för =)
Jaja dags för te!

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0