En KALL fredagkväll...

Sitter här hemma och fryser... Tror inte hyresvärden har slagit på värmen än :( Vilket inte är bra, varken för min eller T's förkylningar... Fick höra att T känner sig sämre igen, och vi som precis börjat bli friska nu. Var ju bara förra vecka som vi låg hemma typ däckade båda två. Illa illa!

Well well hade planerat att skriva en massa här nu men jag kommer inte alls på vad det var jag tänkte på längre... Ja jag vet iaf att jag är glad, men samtidigt lite ledsen. Skulle behöva gråta lite. Ska jag slå på en film och kolla på så jag kan gråta eller ska jag bara sätta mig i ett hörn och vara ledsen utan att veta varför?

Känner mig dessutom lite ensam nu, hade önskat att T var här ikväll med mig. Men jag vet ju att han kommer på söndag och då får vi ha en riktig film och myskväll i soffan =) Men så var han här igår med så jag ska inte säga att han inte är här, för det är han ju =)

Imorgon ska jag iaf jobba och sen förhoppningsvis dricka vin med Teresia min Teresia! Som jag saknar massor med mest just nu. Vi ses ju inte alls lika ofta som när vi gick i skolan ihop... Men det ska vi kanske försöka ändra på. Men nu är det mycket för henne i skolan och jag har ju mitt jobb att tänka på.

Det här med att söka lägenhet går ju sådär bra just nu... Önskar att jag hade en större lägenhet, det skulle behövas. Men det är svårt att få tag i någon här i stan. Vet inte om det är jag som är kräsen eller om det är andra som är det och som inte vill ha min lägenhet. Menar min lägenhet är ju inte alls dålig, den ligger bra till och har nära till det man behöver. Men som sagt jag vill ha nåt större, gärna en tvåa med balkong, bra kök och badkar. Och den ska inte ligga allt för långt ut. Hmm ja det är kanske jag som är kräsen ändå =) Ja just det den får inte vara för dyr heller... Jag menar som halvtidsarbetande är det inte lätt att få en bra inkomst så man kan ha vilken lägenhet som helst.

Nej nu ska jag nog gå och värma mig lite mjölk och ha i lite honung... Goottt!!

Jaja ha det gött nu!

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0