Fredagsmys...

Ok jag gillar inte just den termen men ändå det är vad som gäller i min lya ikväll. Sitter här hemma dricker lite vin, eller lagom mycket... =) Myser med mina paket jag ska skicka imorgon. De ska till några av mina underbara vänner som gör mig till en rikare människa! Det är till några av dem som jag saknar mest av allt... Hoppas att de kommer uppskatta min gest. Men det borde de göra för det är finfina människor! Som gör en massa för andra och som gjort en massa för mig och nu vill jag visa dem hur mycket de betyder för mig. Inte illa om jag får säga det själv.
Funderar på att göra nåt mer för de som ännu inte fått ett paket inslaget av mig. Vet att jag inte kommer hinna med en, men hon kommer få nåt fint senare.

Jag saknar idag några som jag inte träffat på ett tag, har tänkt på dem idag och det värmer bara att jag vet att de finns där för mig. Hoppas, och tror, att de vet att jag finns där för dem för de är underbara mina vänner!! Det är vänner och framförallt goda sådana som sätter guldkant på livet.

Fiffilurar på vad mer jag kan göra för att visa dem vad de egentligen betyder för mig. Kommer nog komma på nåt bra. Det brukar jag göra. Ska nog ta och rota lite här i mina vrår och se vad jag kan finna =)



För mina vänner! Saknar er och älskar er! Alltid!

Även om jag har en bitter vecka uppskattar jag det lilla extra mycket just idag. Har känt det i hela kroppen idag och det gör att jag ändå känner lycka! En sann lycka, för mina vänner är min familj på ett sätt jag inte kan förklara. Det är svårt att sätta ord på allt men just lycka och kärlek är de ord som jag känner ligger närmast mitt hjärta idag och nu. Äkta kärlek och lycka, sanna känslor som betyder mest. Precis som de gör! Bara så att ni vet ni betyder allt för mig! NI ÄR BÄST! Bara så att det går in alla dagar i veckan!

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0