God morgon?

Idag börjar en ny tid i mitt liv, för en period iaf... Ska gå upp i tid på jobbet så kommer jobba lite mer än vad jag gör i vanliga fall. Känns inte som att det kommer bli jobbigt, menar har ju de senaste månaderna hoppat in och jobbat extra i både vår och de andra butikerna. Genom det har jag kommit upp i fler timmar än vad jag är anställd på, inte mig emot =) Alltid skönt att få lite mer pengar att röra sig med.

Vaknade idag tidigt. Hade glömt att ställa klockan, och nu ligger jag och funderar på vad jag ska äta till frukost. Är lite hungrig... Ska jag äta mackor och ägg eller gröt eller nöja mig med måltidsersättning. Känns kanske bättre att äta nåt ordentligt nu så kan jag äta måltidsersättning till lunch, och ev lite frukt och grönt till det om jag inte blir mätt. Sen får jag käka nåt mer till middag om jag inte känner mig nöjd. Hehe stora planer, ska försöka bli av med mina extra kilon nu och inte lägga på mig någon vintervikt. Kan men ens lyckas med det? Iaf så ska jag göra mitt bästa. Ska försöka komma upp i tid så jag hinner träna lite innan jag går till jobbet med. Borde ju itne vara några problem. Ska komma på en bra runda, samt ta tag i träningen med boll här hemma igen. Det är ju bra för min stackars rygg som annars tar en massa stryk...

Nej nu ska jag ta tag i frukosten... Måste ju äta lite innan jag får ont i magen =)

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0