Lägenhet bytes...

Jag har en bra planerad stor och framförallt billig etta i Malmö som jag gärna byter mot en tvåa i Malmö. För mer info skriv en kommentar...
Min etta är super, men jag känner att det är dags att byta upp mig lite till en tvåa och tar alla seriösa förslag i beaktande och grunnar dem noga.

Hade ett byte på gång men de hittade ett annat byte som passade dem bättre... Förstår dem, men fasen den hade varit super för mig att få!! Jaja jag ger inte upp är bara lite bitter! :( Fortsätter leta genom alla kanaler jag kommer på. Hoppas på bra hjälp av alla goda (och inte fullt så goda) vänner som finns ;)

Just nu har jag det bra här hemma iaf, det är lite kallt och jag önskar att det vore lite mysigare här hemma, med det menar jag så klart att jag önskar att jag hade lite trevligt sällskap. Men det verkar komma till helgen! Wohoo!! Och en massa puss på det =)

Så fin som min hall är nu har det inte varit på läääänge. Den är städad och fin, har (håll i hatten) varit lika fin i en vecka... Börjar jag bli ordentlig månne??

Dags att fokusera lite på Gurras kofta, enligt order ska den vara klar innan han tittar ut och bestämmer sig för att komma till världen... Ska göra mitt bästa. Beccs vill ju ha sina benvärmare med innan det drar igång så det gäller att ligga i, man vet ju aldrig när de små liven tycker att de tryckt färdigt där inne...

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0