Lördag, jobb och jaa...

Ja då var det löradag igen... Jag har jobbat hela dagen. Var på lunch med Malin och vi skvallrade lite om både nytt och gammalt. Det var något som jag kände att jag behövde. Trevligt att träffa henne igen. Det var ju trots allt lääänge sen sist. Ska försöka se till att täffa henne lite mer. Alltid lika kul att se henne och prata med henne. Men hon gjorde min lunch =)
Har en sentimental vecka. Vilket behövs ibland. Är lycklig, men saknar vissa av mina underbara vänner mer än tidigare. Är det abstinans eller vad är det? Nu är det lite hemma mys med vin och dålig tv... Hahaha... Sånt som man kan uppskatta ibland, men önskar lite att jag hade en snack-kväll...

Jobbet gick bra, har inte haft en så bra dag i denna butik tidigare, även om det var luuungt på jobbet, men några toppar lite här och där =) Vilket var skönt, gillar inte när det ohyggligt lungt, men vem gör det som är så hyperaktiv som jag är?!

Nej ska klunka lite mer vin och chilla i min soffa och kanske fortsätta fundera på om jag ska möblera om eller inte... Stora val och viktiga frågor. Eller är det dagens i-lands-problem?

Jaja, dags att sluta innan det blir för mycket babbel på mig för ikväll... Återkommer om jag kommer på nåt annat kul att berätta, jag förutom Fridas detaljer som inte är för allas öron och öron. Haha, inga kommentarer Frida, men du är bäst ibland! Ja är det konstigt att man saknar folk ibland? Hehehe...

Nej skål och välkomna alla glada!

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0