Plötsligt händer det!

Jag hade rätt!! JAG HADE RÄTT!!! Sa till Beccs att hon inte skulle gå tiden ut, och fick för inte allt förlänge sen ett sms om att han är här!! Hon har blivit mamma! Jag är så lycklig! Ohh den bebben kommer få det så bra... Känner att jag nog ska upp snart ändå, kanske två flugor i en smäll när syster ska konfirmera sig... Ska försöka få med T också... Så kan vi göra Stockholm tillsammans =) Kanske ska lyxa till det och bo på nåt mysigt ställe med, det tåls att täka på!

Ja, nej nu ska jag gå och göra frukost och äta... Vad ska jag äta? Gröt och ägg? Hmm känns rimligt och gott =)
Ville bara skriva av mig om the BIG news!

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0