Rosa bandet

Sitter ensam hemma och kollar på Rosa bandet-galan...



Gråter en skvätt, tänker på alla öden som drabbas av detta hemska. På de som jag känner som drabbats. Rädslan att själv drabbas är enorm. Jag har ventilerat denna oro med T. Kanske ska ta tag i detta och göra en koll ändå. Att tänka på detta idag och känna så som jag gör nu känns skumt. Är ju lycklig!

Nog om det, tycker att alla som kan borde köpa minst ett rosa band. Det kan drabba någon i din närhet, för även män kan drabbas. Ta därför ditt ansvar och köp ett kostar inte mer än 25 kr. Och det kan rädda liv, ett liv som betyder massor för de närstående!

Nej kanske inte ska puscha för detta mer nu utan fokusera på lyckan att ett nytt liv kommit till i min närhet! Ni är bäst och har gjort ett enormt bra jobb! Tänker på er och har gjort det hela dagen både idag och igår, kändes på nåt sätt i magen att det var på g! =)

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0