Seeeg start...

Ja det tog mig ett bra tag att komma upp och vakna idag... Har sovit enormt dåligt inatt och vet inte vad det beror på. Har iofs ett beslut att fatta, men det har jag nog redan tagit =) Ska bara ta reda på lite mer information innan jag ör av mig igen. Men tror att det kan bli en liten flytt för mig snart =) Till en tvåa MED balkong! Som jag längtat... Men sen är det lite andra skaer som ska lösas med... Frågor jag måste ta hand om och som jag ska höra med någon annan om hur den personen ställer sig till det. Vill ju iofs att den personen ska vara med i processen så tidigts om möjligt, men vet inte hur eller när jag ska ta upp det. Känns lite svårt och klurigt, men jag vill nog iaf fråga innan jag tar ett beslut...

Oj oj oj, nu kan jag inte sitta här längre, måste göra mig klar för att trampa ner till jobbet... Börjar ju snart och har fortfarande lite frukost kvar att äta :/
Men återkommer nog snart, typ ikväll, med mer information =)

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0