Vin + Linda + tvätt och städning...

.... ingen bra kombo... Hade planerat att städa efter jobbet idag, men jag tyckte det var trevligare att öppna en flaska vin och bara ha det mys... Har inte ens hunnit med att ta ett bad... Va faaan gör jag när jag är hemma? har väl idag mest suttit här i soffan och tänkt på de jag saknar. Och de personerna jag gillar mest. Men va hjälper det mig att jag sitter här och saknar dem när jag vill vara med dem. Jaja jag kan inte ändra på så mycket nu.
Menar de flesta jag skaknar bor låång bort och för att vara dem nära måste jag flytta, vilket jag inte vill göra. Missförstå mig rätt nu bara.

Jaja sitter nu iaf hr och lyssnar på bra musik. Sånt som jag gillar. Skiter i vad alla andra tycker =) Men Ane Brun och Kings of Leon är det som brusar mest via Spotify. Hur bra är det inte att den tjänsten finns?
För mig är det lite lycka att jag kan streama en massa bra musik och hitta nya favoriter utan att det kostar skjortan =) Ja de snåla studentgenerna sitter fortfarande i. Men inte mig emot.

Frågan är bara hur bra jag kommer må imorgon när jag ska jobba??? Väntar dessutom hem ett fyllo senare inatt. Haha... Lite gött att det inte är jag som kommer må som ett as imorgon iaf. Eller kommer jag må sämst? Jaja det visar sig =)

Nej om jag kanske ska ta och kolla på nåt hyfsat bra och göra ett nytt försök till att sortera strumpor (vilket måste vara bland det tråkigaste som finns...), det är ju ett nödvändigt ont =)
Ok ger det ett försök till innan det åker ner i en av tvättpåsarna igen =)

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0