Det rör på sig =)

Japp nu ska saker och ting hända... Idol började idag, kul. Skrattar åt det och njuter av de som är grymma! Men det var inte det jag skulle berätta om egentligen... Vad händer när jag kommit hem och kollar lite på tv samtidigt som jag kollar runt på nätet... Jo jag ser en reklam om att en komiker ska komma till Malmö. Inte vem som helst heller utan en som T gillar. Så jag frågar om han vill gå. Det vill han. Det måste vara meningen att vi ska gå för showen är på lördag. Jag har sett lite på YouTube men tror att det är bättre live som så mycket annat.
Jaja killen heter iaf Pablo Francisco och han ska runt på några till ställen. Så har du tid och lust kolla in honom =) Kan bli kul...

Jag är iaf glad för jag hade tänkt planerat att göra något speciellt för T, något som jag vet att han skulle uppskatta. Och så trillar detta, nästan bokstavligen, ner i knät på mig. Det är lycka! Knäckte nyheten om att jag skulle jobba på dagen med, vilket han tog bra... *haha* ja vad skulle han annars säga?

Nej nu ska jag återgå till att kolla på Överlevarna som går på 4an... Och fortsätta sticka =)
Har hittat ett ställe som säljer det garnet jag gillar med, ska nog kolla in det imorgon på min lunch. Skulle vilja ha ett nytt garn så jag kan göra ett par najsiga sockor till mig och kanske till T med =) Haha även om han kasnke inte vill ha några så kommer han nog kunna behöva ett par om vi ska upp och hälsa på i höst när det är kallt och så.

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0