Iaktagelser i Malmö denna morgon...

Ja detta är väl mest för att varna de som inte kan Malmös trafikregler. Som tydligen inte är samma som i övriga Sverige. På min tur hem från gymmet nyss gjorde jag denna strålande upptäckt... Om man är tjock/fet, kalla det vad du vill, behöver man inte kolla innan man går över vägen, det löser sig ändå, bäst är om du kappar på mobilen. Att använda blinkers på smågator är onödigt, det är ju ändå knappt någon traffik där. Så varför signalera om hur man då ska köra? Att cykla mot enkelriktat är helt ok. Gärna mitt i vägen, antar att det är för att synas...

Tycker det är kul att se, men jag lovar att om bara jag tänker efter lite till så kommer jag komma på fler saker som har hänt och som jag sett på gator och torg här i stan.

Längtar lite till på lördag då jag och T som bekant ska gå och se Pablo Francisco. Han kommer hit på sin turné Who You Foolin´  som dessutom ska filmas för hans kommande DVD... Ja jag får väl passa mig ;-P

 Nej nu dusch och frukost sen jobb...

Over and out...

Kommentarer
Postat av: Frida

Läs meningen en gång till!



Louise du är officiellt tillbaka på svara snarast på mitt brev listan och jag plockar bort Linda.



Det betyder att jag hade dig på listan över folk som skulle svara på mitt brev, men jag fick ju svar av dig så du e inte på den listan... XD Snark

2009-09-09 @ 21:51:43
URL: http://fridasuzanne.blogg.se/
Postat av: Frida

hallå update? :S

2009-09-16 @ 08:46:52
URL: http://fridasuzanne.blogg.se/
Postat av: Linda

Men nu har jag uppdaterat.... Vart är mitt brev ;)

2009-09-16 @ 10:24:21
URL: http://lnemd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0