Jaaa....

.... nu sitter jag här hemma och väntar på att klockan ska närama sig cykla till jobbet dags... Har hunnit äta frukost med T, duscha ( inget ovanligt något av det), locka håret(!), sminka mig och gå igenom allt på internet flera gånger.... Känner mig lite uttråkad, för att uttrycka det milt!
Men snart är det jobb som gäller och efter det ska vi motera garderob och träna! Så duktiga vi ska vara =) Och sen till middag ska vi äta pannkakor!! Som jag längtat... Hehe...



Om hag får säga det själv så är mitt hår ganska fint just nu... Frågan är bara hur det kommer se ut om några timmar, eller kanske tom efter cykleturen ner till jobbet.... Kanske är bäst att jag tar med mig snodd och hårnålar ner =)

Jaja ska packa matlåda och sånt nu, vi gjorde pannbiff med grönmögelost, potatismos, stekt lök och brunsås igår. Gott så gott!!

Over and out...


Kommentarer
Postat av: Frida

fin fina linda.

2009-09-22 @ 10:35:05
URL: http://fridasuzanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0