Jag kan jag kan!

Haha vaknade tidigt imorse, för två timmar sen =) Känner mig duktig som inte låg och drog mig allt för länge... Läste lite i De sju böckerna om Narnia av C. S. Lewis... Och min chef ringde och frågade om jag ville och kunde ta hennes pass på lördag =) Vilket jag såklart vill, behöver ju alla pengar jag kan få, för att jobba halvtid funkar inte för någon! Iaf inte om man är ensamstående! Men jag hoppas på ett till jobb eller ite hjälp med några räkningar...

Jaja nu hinner jag nog inte skirva så mycket mer... Måste göra mig klar för att trampa på cykeln ner till jobbet! Men vem vet kanske skriver lite mer ikväll =) Och så terrar Frida mif på msn... Hehe...

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0