Lite om dagen som gått...

Jag har varit både duktig och inte fullt så duktig idag. Det började iaf bra med att jag vaknade innan klockan ringde (vilket var tur då den verkat få för sig att inte ringa som jag ställt den)... Slöade ett lite tag i sängen, vilket var både skönt och välförtjänt =) Sen bar det av till träningen. Med huvudvärk... Inte kul men jag gjorde det jag skulle och det fick ta den tid det tog. Efter det satte jag mig på cykel och tog mig hem, men jag kände samtidigt att jag inte gjort nog för dagen... Så jag hoppade in hämtade en klocka och gick på en promenad i ca en timma! Tänka sig allt detta innan klockan ens hunnt slå 10!
När jag kom hem var jag kall så kall så jag har vilat mig i form resten av dagen =) Nyss åt jag rester med... Gott, eller nått ;-)

Nu funderar jag på om jag ska plocka iordning allt inför tvättstugan som jag har om två timmar. Om jag är klar med det kan jag ju bara chilla tills det är dags att kasta in kläderna i tvättmaskinerna... Hmm inte så dum tanke =)

Det värsta med promenaden var ändå att jag fick känningar i min fot igen... Va faan är allt jag har att säga, varför ska det inte gå över. Kan det bero på mina nya inlägg? Hoppas iaf att det inte kommer hålla i sig allt för länge!

Hehe känner dessutom att jag blivit enormt mycket bättre med fingersättningen och det går lite fortare att skriva nu från vad det gjorde för ett tag sen =) Duktig idiot =P

Jaaaa glömde nästan det.... Fick snigelpost idag! Ett handskrivet brev från den bästa Frida som finns =) Det var lycka... Ska nog ta och svara henne så snart jag kan =) Inget jag får glömma, men detta kan bli en dyr historia... Frimärken är inte gratis kan jag meddela om någon hade trott det...

Nej dags för att samla ihop tvätten och sen kasnke ett litet bad och läsa min nya tidning som kom i fredags...
Hehe har stickat så mycket att jag börjar få blåsor på fingrarna så jag förtjänar ett litet brejk från det =)
Well well nog om det nu =)

Over and out...

Kommentarer
Postat av: Frida

^^ IIIIIH Jag älskar att göra folk glada.. visst e brev bra.... det bästa nästan tillochmed. :) haha saknar dig puss

2009-09-08 @ 09:59:24
URL: http://fridasuzanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0