Måndagsvin...

Så nu är jag klar med tvätten... Den som är kvar är att bädda, men det ska bara bli härligt för det betyder ju att jag får sova i en säng med nytvättade lakan, grymt skönt tycker jag =)

Frågan är om jag är värd att ta mig ett glas måndagsvin, vilket jag nog tycker... Men då borde jag kasnke äta nåt mer med... Har ju inte fått så mycket i magen idag om jag ska vara ärlig. Men en macka med kokt ägg och en med salami på vore guld... Gott gott gott...
Ska nog ta mig mina mackor och skita i vinet... Kan dricka lite vin i helgen istället =) God mat och vin då? Någon som är på? *hehe*

Nej nu ska jag bädda samtidigt som jag ska koka mig mitt ägg, kanske slår på stort och kokar ett extra att äta bara för att det är gott och ett till frullen imorgon =) Gott gott som sagt!

Well, over and out...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0