Många leenden...

Jag kan inte säga att jag inte är lycklig. Just nu känner jag mig enormt lycklig. Även om jag sovit dåligt så vanade jag lycklig. Det kan bero på att jag vaknade men den bäste bredvid mig. Även om jag sovit dåligt så var det skönt att vakna. När jag kom hem efter att ha tränat så fanns det nybakt bröd till frukost! Bara det gjorde mig enormt glad... Ja jag vet inte vad mer jag kan säga... Förutom lycka!!

Var igår på jakt efter en ny garderob... Gick sådär... Shoppade en skohyla på Rusta, inte helt fel... Hittade en garderob på K-Rauta men det fanns ingen dörr(!!) så de ska ringa mig idag och berätta om det går att få fram en... Hehehe... Galet galet....

Efter vår lilla shoppingtur åkte vi till T's mamma och pappa där det vankades middag, gott gott, och sen hem för att se avslutningen på True Blood, ska nu bara se hela säsong 1 med... Hahah känns bra att jag kollar lite bakvänt på det hela... Men efter att jag sett den ska jag kolla på Babylon 5, som nu ligger på min externa, som vi blev klara med igår! Den finns numera hemma hos mig! Wohoo!! Så nu ska jga bara lägga över allt jag har på min piss-dator, coh hoppas att det blir bättre med det....

Ja Frida jag vet... Lite seg på att uppdatera, hade tänkt göra det igår men då satt jag men den söte babykoftan jag håller på med =) Btw väntar fortfarande på mitt brev!!! Hehe, nej nu ska jag börja lägga över lite på min extrena inna jag ska trampa iväg till jobbet!

Over and out...

Kommentarer
Postat av: Frida

jag skickade brevet i fredags.:S

2009-09-16 @ 21:09:29
URL: http://fridasuzanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0