Sämst... Jag VET!

Jo jag är inte superbra på det här med att blogga jag vet, men tror jag ska kunna bättra mig... =)

Det har kanske inte hänt så mycket spännande att skriva av sig om men det kommer nog snart. Just nu sitter jag hemma i soffan och fryser det är grymt kallt här hemma. Har funderat på att gå och hämta en tröja att ta på mig, men då måste jag ju resa mig upp och lägga ifrån mig min stickning. Vilket känns lite jobbigt. Idiotiskt jag VET men sån är jag =)

Håller på med Fridas sockor, så nu är det höst!! Bara så att ni är medvetna om det alla där ute =)
Det känns bra att jag snart är klar med den första sockan. Har ju bara stickat på denna i tre dagar så känner mig duktig. Med all rätt om jag får säga det själv. Och när jag bilr varm i fingrarna och kommit i fas hoppas jag att det kommer gå fortare än så med en socka, För jag har tydligen några att sticka innan vintern kommer. Listan med beställningar växer och växer...
Sen sa T (nog mest på skoj men ändå) att jag kunde sticka en tröja till honom.... What har jag aldrig gjort förut. Men är det värt ett försök kanske? Menar han är väl värd det =)

Nej nu ska jag återgå till den ruttna fotbollen på TV och ta tag i stickningen igen...

Lovar att försöka bättra mig på uppdateringarna här =)

Samt att jag lägger ut en bild på sockorna när jag är klar med dem =)

Well well have a nice one!

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0