Kvinnor kan!

Hahaha... Ja jag syftar så klart på mitt förra inlägg där jag, en lite lagom okunnig tjej inom it, lyckades laga min externa hårddisk! Jag menar fy fan vad jag är bra!! Utan att skämmas. Till och med T tycker att jag är bra, och han lyckades ju inte ens lösa det... Hahaha... Men vad kan jag säga, jag är värd en klapp på axeln eller två.
Nu börjar det dessutom gå bra för mig. Kan inte riktigt gå in på detaljer, men det börjar iaf gå bra, vilket känns super!
Fick dessutom T att följa med och storhandla inför lördagen. Så nu finns det plast glas i mängder, tallrikar, skedar, läskeblask, chips och ingredienser till "baket". Om man nu kan kalla tiramisù och cheesecake för bakverk... Men gott ska det bli! Hoppas jag =)
Så skönt det är med vår, solen skiner och man, iaf jag, blir glad... Men värmen har inte riktigt kommit än. Ger det någon vecka så har det säkert löst sig med. Har fixat sommar håret med, så nu är jag blond, skulle vilja bli långhårig med. Men det är ju på gång, känns som att håret växer så det knakar just nu =)
Nej nu ska jag hitta på nåt att göra, som typ sticka klart mina sockor eller läsa Mia Skäriners bok Dyngkåt och hur helig som helst. Den har börjat bra och sockorna bör bli klara innan sommaren =)
Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0