Sämst...

Ja jag vet jag har varit enormt dålig på att uppdatera här... Ska försöka bli bättre. Om jag kan =) Har ju som sagt lite problem med att komma på vad jag ska ta upp här men nu ska jag försöka komma på nåt att skriva, iaf minst en gång i veckan...
Men det jag vill ta upp idag är att jag känner mig stolt, ja om det funkar det vill säga =), över mig själv. Köpte ju för ett tag sen en extern hårddisk som jag skulle använda till min gamla dator. Vilket jag även gjorde. T använde den med och det funkade bra... Tills jag köpte en Mac och kom på att jag vill kunna lägga över saker från den med... Efter några suck och stön från mitt håll tömde jag den externa och skulle formatera den... Vilket gick sådär... Väntade tills T kom och så kollade han och gjorde det åt mig... Vilket gjorde mig väldigt glad. Men när jag kopplade in den till PC:n igen kunde den inte hitta den! Fuck, tänkte jag och frågade snällt T vad det kunde bero på. Vilket han inte visste. Nu har det gått några månader och förra helgen kollade Ts bror på den. Inte heller han kunde komma på vad som felades... SUCK!!!
Men så idag kände jag att jag kanske skulle pilla lite med den, och sagt och gjort... Nu sitter jag här (utan att veta vad jag gjort....) och väntar på att det jag vill föra över från PC:n ska läggas in på den externa!!! Hohoooo...
Hoppas bara att det går att använda den till min Mac igen... Och att T kan koppla den till sin PC sen =)
Om, jag säger OM detta funkar kommer jag ohämmat utnämna mig till hacker nr 1!!! Med all rätt om jag får tycka så själv =) Men det visar sig om ca en timma...
Nåt annat som inte är lika kul är att all min musik, från ca 5 år tillbaka, är borta =( Frågan är om jag orkar leta rätt på all musik igen eller om jag ska fortsätta med Spotify och hoppas att jag inte vill lägga över något på min mobil och lyssna på den där... Tänka sig vilka problem man har va? Men vad gör det om hundra år....
Nej om jag skulle ta och göra nåt kul medan min gamla dator gör sitt jobb...
Over and out så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0