Torsdag och allt är bra... Eller är det?

Äntligen är det torsdag, denna veckan har sprungit iväg och jag har inte alls hunnit göra allt som jag planerat... Men får ta tag i lite saker imorgon och hoppas att det är ok det med =) Men varför skulle det inte vara det? Menar jag har gått in och jobbat lite extra men som tack för det är jag ledig imorgon och jag då får jag helt enkelt ta tag i det jag inte hunnit/orkat göra under vecka.
Ska iaf försöka hinna till arbetsförmedlingen och skriva in mig. Det är ju ganska viktigt för vissa framtida planer så det får jag väl prioritera på nåt sätt... Måste ju hinna med en del annat här hemma med. Vill inte skjuta på allt bra för att det inte är "lika" viktigt.
Håller även på att planera inför midsommar, även om det inte är nåt speciellt egentligen så är det ändå ganska speciellt tycker jag. Och går allt som det "ska" kommer det bli en bra midsommar i år. Ja jag hoppas hoppas iaf.
Det är ok att vara lite irriterad ibland väl? Hoppas verkligen det för även om jag är väldigt glad och nöjd med mycket nu så är jag även väldigt irriterad på vissa saker som händer, eller inte händer kanske jag ska säga.... Ingen nämnd ingen glömd, som det så fint heter!
Dessutom så får jag finfint besök om en vecka!! Underbart att få lite besök måste jag få säga. Pappa, syster och bror kommer ner, härligt var länge sedan jag träffade dem nu. Blir inte alls ofta nu när jag flyttat ännu längre bort. Men, det får inte tynga mig, för här nere har jag det bra. Jag känner mig hemma, som att jag har hittat hem, vilket är fantastiskt. Sen får vi se hur länge det håller i sig =) Man vet ju aldrig med mig... Tyvärr kanske jag ska tillägga ;-)
Nej nu ska jag fortsätta kolla på Martin Timells historieprogram på TV4.
Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0