Trevlig ledig dag!

Gaaaaahhhh!!!!!! Ibland bara hatar jag att vara mig! Önskar jag kunde göra nåt trevligt på minlediga dag, men nej då ska jag bli arg och ledsen och allt som följer med det. Just nu vill jag inte göra nåt alls inte ens sitta här. Inte kolla på tv inte läsa inte göra nåt alls.... Fan vad jag hatar saker ibland. Vill inte sitta här och gråta, jag förtjänar nåt bättre. Eller tydligen inte, det är ju klart och tydligt nu. Alla planer går åt helvete, eller det är ju inte ens planer det är lösa funderingar.
Ska sluta planera för något för jag kommer ju ändå inte fram till något, inget som jag vill händer ju ändå. Är jag en så jobbig person? Är jag sån? Verkligen?
Nej nu ska jag inte inkudera någon annan i mina planer om jag ska planera det gäller mig nu och bara mig. Alla andra kan dra åt helvete! Sug på den ni! Om andra kan planera och göra saker utan att fråga mig kan banne mig jag med göra det. Från och med idag kommer ingen vara med i mina planer. Ingen kommer kunna rubba på det som jag har bestämt. Och ska jag göra nåt måste jag ju se till att det sker själv för alla andra stjälper ju mig bara. Trevligt liv jag har, trevliga människor jag omger mig med.
Nej jag kanske ska börja med det nu och ta tag i städning och att plocka in allt tvätt där det ska vara... För det är kul, det är trevligt. Fint med ett hem där ironin flödar....
Skit i det nu för jag måste på nåt sätt få ut min frustration. Måste för annars kommer jag bli galen. På riktigt...
Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0