Våren är här!!

Nu händer en massa saker, jag har en massa roliga saker på gång... Har träffat lite läkare och kommer få påbörja en behandling mot min allergi i höst! Underbart är allt jag har att säga. Ska om ca två veckor träffa en ny läkare om andra saker, får se vad som kommer ut av det =) Men hoppas på bra besked där med.
Har pratat med en rekryterare om ett jobb hon tycker att jag ska söka. Hon ska rekommendera mig för ansvarig rekryterare för just det jobbet. Hoppas att det kommer gå bra och att jag sen kan få antingen det jobbet eller jobbcoaching... Men det visar sig. Ska försöka ta mig till arbetsförmedlingen och prata med dem om att få jobbcoaching och att skriva in mig igen. Därigenom har jag rätt att få en handledare och allt det där. Men det tar jag där och då. Nu ska jag njuta av alla saker som går bra för mig =)
Men jag kommer nog känna mig lite ensammen här hemma nu... Har haft T boende här i en vecka men idag tog han sina saker och körde hem... Ska lämna in bilen imorgon och sånt. Men vi ses ju snart igen =)
Är lite nervös inför mitt läkarbesök den 19:e. Men tror att det kommer gå bara bra, hoppas på det iaf. Det värsta de kan säga är att jag måste gå ner i vikt, och då måste jag verkligen ta tag i det. Var ute och gick igår med min nya grillpanna på ryggen... Ska erkänna att det känns i ryggen och axlarna idag... Men skönt att få gå ut och gå lite, ska kanske ta mig en tur på hemvägen efter jobbet idag... Packa i ryggsäcken istället och ta en lååång omväg hem så jag får lite träning idag med. För just nu känner jag mig inte så motiverad. Även om jag borde vara det. Vet ju vad jag vill och ja då är det väl bara att göra det egentligen... Well well nu är det dags för nåt annat kan inte bara sitta här och blajja av mig hela förmiddagen...
Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0