Njuter!!

Sitter här hemma i min ensamhet och googlar lite på arbetsuppgifter, lön, lediga lägenheter och annat skoj! Jag bara hoppas att det kommer hända en massa roligt av allt det här. Och så klart att det kommer att gå bra! Hoppas, önskar och ber! Vill ju lyckas och komma vidare, vilket jag tror att jag kommer göra i vilket fall men, just nu skulle det betyda så mycket!
Hoppas att jag inte jinxar något nu bara, men jag vill jag vill jag vill. Men samtidigt så hoppas jag minst lika mycket! Men eftersom jag är den jag är tror jag på mig själv, som vanligt. I vilket fall är jag bara lycklig, ja för att det verkar gå min väg... äntligen...
Men vad är min lycka när några av  mina vänner har det jobbigt? *suck*
Ska gå och försöka se om jag kan finna en lösning åt någon av dem med...
Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0