Plötsligt händer det...

Har hunnit med en massa idag! Happy happy!! Bland annat har jag tagit den där promenaden som jag sagt att jag skulle ta =) Den togs dock i helt fels skor, men eftersom jag redan började få skavsår tog jag av mig mina Reetones när jag kom hem och lämnade cykel och väska.

Men till saken, jag har efter moget övervägande bokat tid för att tatuera mig igen =) Och det gick super... Fick en tid inom en snar framtid så nu bär det av, även om det "bara" blir en liten en =) Och det är en tjej som ska fixa det =) Känns ganska bra det. Det sägs ju att man tatuerar sig vid speciella tillfällen i livet, och jag det känns som att det kan vara ett speciellt tillfälle på intågande.
Fast jag vill ju inte jinxa något så det håller jag tyst om så länge... Hahhaa... Lite dorky kanske men sån är jag ;-) Om det är till någon nytta så hoppas jag att det kommer att glädja mig och flera andra personer.
Utöver det har jag planerat att börja till jobbet. Med start imorgon, vilket betyder att jag inte får försova mig! Haha, vilket vi alla vet lätt kan hända. Iaf ska jag snöra på mig mina Reetones och knata på. Med lite tur kan jag kanske till och med ta en låång promenad hem.
Nej nu ska jag ta tag i lite annat här hemma och bädda ner mig i min ack så sköna säng!
Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0