Snart sommar...

Jag har flera gånger tänkt att jag ska sätta mig ner och skriva av mig lite... Men det har visat sig vara enormt svårt!
Börjar därför lite smått med att blogga igen, för det är ju det jag vill och behöver. Just nu är det mycket på gång känns det som. Jag försöker planera för en liten semester med mannen men har är, milt sagt, lite tveksam... Visst vi behöver båda två spara pengar, men jag har inte haft en ordentligt semester på år och dar känns det som! Och nu behöver jag lite sol och värme! Men vi får se vad som händer... Vi har ju världens sötaste och bästa hund att tänka på med. Just nu ligger hon på sin pall och sussar =)
Mannen jobbar och jag sitter här och undrar vad jag ska ta mig för. Det är molnigt och grått ute så balkongen är bara att utesluta =( Och på tv:n är det bara skit!
Imorgon är det morsdag och det kommer med all sannolikhet inte firas i detta hushåll, det är bara jag och hunden hemma för mannen han jobbar som vanligt! Men nästa helg är han iaf lite ledig, ska bli mys!
Haha skulle starta lite smått... Bäst jag lägger ner då så jag inte blir utarbetad ;-) Får ta upp min bok och läsa ut den så jag kan plöja vidare i min skörd av olästa böcker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0